Languages

Hírek

A Jánosik Kft. aktuális híreiről és eseményeiről itt olvashat részletesen.

09/26 '17

Fákat ültet a Jánosik és Társai Kft.

Fákat telepít, ápol és pótol Északkelet- Magyarországon a Jánosik és Társai Kft. A külterületi munkákat közbeszerzési pályázaton nyerték el – tájékoztatott Jánosik Lajos, a cég tulajdonosa. A pályázat elnyerésében segített, hogy a cég három nemzeti park területen is hasonló munkálatokat végez, jók a referenciái. A tavalyi évben több mint 50 000 db csemetét telepítettek. A mostani telepítés fő célja, hogy új élő- és költő helyek kialakításával a Kárpát-medencei szalakóta madár állományt megerősítsék. A fa csemetéket nagyfokú gondossággal kialakított ültetőgödörbe, talajjavító anyaggal kevert ültetőközeg felhasználásával helyezik el. A munkavégzés során több mint 1000 darab őshonos facsemetét, többek között fehér nyárt, kocsányos tölgyet ültetnek el. A kihelyezett csemetéket óvni kell a vadállatok okozta kártételektől is, amihez speciális fatörzsvédőt használnak fel. A munkákat a cég 15 dolgozója folyamatosan végzi. Őket speciális munkagépek és szállító eszközök segítik a munkaterületen. Idén előkészítik a terepet, elültetik a fákat, majd a következő két évben a telepített növényeket ápolják, öntözik, a területet szükség szerint kapálják, kaszálják. A munkavégzés során kiemelt figyelmet fordítanak a vadon élő állatfajok és növényfajok védelmére. A feladat végrehajtását nehezítik a terület természeti adottságai, így a szikes talaj vagy a vizenyős, mocsaras területek. A külterület ágazat részesedése, a 10 milliárd forintos forgalmat meghaladó cég bevételeiből csaknem 5 százalék – mondta Jánosik Lajos.

08/28 '17

Új arculat és kommunikáció a Jánosik és Társai Kft -nél

A Jánosik és Társai Kft. 2015-ben nagyvállalattá vált, amelyet megmutat, arculatában és kommunikációjában is . Új marketing igazgató, Szabó Gábor került a vállalathoz. Az elvégzett munkáról ő adott tájékoztatót. Új ügynökséggel szerződtek. Célul tűzték ki, hogy a marketing és a kommunikáció eszközeivel, még hitelesebbé tegyék a vállalatot a dolgozók szemében. Magyarországon a takarítás üzletágban piacvezető cég nemzetközi piacra lép. A nemzetközi terjeszkedést elősegítve, szükségessé vált egy nemzetközi szintű arculat elkészítése is. Az új arculat elkészítésével elérték, hogy az hűen tükrözze a vállalat nagyságát és az általuk végzett munka minőségét. Megőrizték a Jánosik logó főbb stílusjegyeit. Ennek köszönhetően nem egy teljesen új logót alkottak, hanem a régit letisztították, felfrissítették, így megfelel a mai kor elvárásainak. Szimbólumként visszakerült az iránytű, amely fontos szerepet játszik a tulajdonos életében. A kommunikációval tovább erősítik a piaci pozícióikat és megmutják a márka értékét. A dolgozói igények felmérését követően elkészítették a Jánosik Kft.  stratégiáját és ehhez igazították a jelenleg használt kommunikációs felületeket és azok tartalmát. Ennek köszönhetően bevezették 2017-ben a Facebook, LinkedIn, Instagram, belső újság, belső hírlevél kommunikációs felületeket, és teljesen megújították a Jánosik és Társai Kft. weboldalát. Mindezekkel különböző célcsoportok megszólítását érik el. Munkáltatói márkát építve elengedhetetlennek tartják, hogy dolgozóik első kézből informálódhassanak a vállalat projektjeiről, eseményeiről. A dolgozói elégedettség növelés érdekében hozták létre a belső újságot és -hírlevelet. Hisznek benne, hogy ha a dolgozóiknak hiteles információ áll rendelkezésükre a cégről, akkor az növeli kötődésüket a vállalathoz. Szakmai körökben népszerű LinkedIn oldalon, mutatják be üzletág igazgatóikat és az üzletágak szakmai részleteit. A LinkedIn-en történő kommunikációjuk célja a szakmai elismertség növelés. A vállalat Facebookon megjelenő kommunikációjával többnyire imázs építés a céljuk. Emellett kiváló lehetőséget biztosít számukra, hogy segítse a sales és a toborzási kampányaikat. Az Instagram kommunikációs felületen szeretnék, hogy dolgozóik betekinthessenek a Jánosik Kft. belső életébe, hangulatába. Nem utolsósorban szeretnék, hogy egy fiatalabb generáció körében keltsenek érdeklődést a cég iránt. A jelenlegi dolgozók megtartása és újak megnyerése a fő cél. Az új kommunikációs és marketing stratégiának is köszönhető, hogy a közelmúltban elnyerték a MagyarBrands és a Superbrands díjakat is – mondta Szabó Gábor.

07/17 '17

Superbrands díjas a Jánosik és Társai Kft.

A Jánosik és Társai Kft. idén elnyerte Superbrands-díjat, a kiváló üzleti márka kategóriában - tájékoztatott Jánosik Lajos cégtulajdonos. Tavaly a MagyarBrands díjat kapta meg a cég. Idén a Superbrands díjra is méltónak ítélték a Jánosik  Kft.-t. A független és önkéntes szakértőből álló bizottság a világ csaknem kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt a jelöltekről. A Business Superbrands Bizottság a Bisnode csoport által létrehozott Bisnode Rating kockázatossági mutatószám, illetve az éves árbevétel alapján vizsgált és szűrt majd 4000 vállalatot, márkát tartalmazó listából valamint az iparági szövetségek, szakmai szervezetek által tett ajánlások figyelembevételével választotta ki az idei év legkiválóbb üzleti márkáit. A Bisnode Rating mutatószám a hivatalos források (NAV, cégbíróság, stb.) adatai mellett beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat úgy, mint mérlegadatok, eredmény-kimutatás, trendek, továbbá a cég vagy szervezet fizetési fegyelmét, demográfiai adatait, tevékenységét, méretét, tulajdonosait. Külön értékelték, hogy a márkát tulajdonló vállalat milyen gazdasági teljesítményt produkált. Eszerint 2013-ban 6.3 milliárd, 2014-ben 8.4 milliárd, míg 2015-ben és 2016-ban megközelítőleg 10 milliárd forintos forgalmat ért el. Az eredményesség pedig közel 400 milliót. Előreláthatólag 2017-ben több mint 30 százalékot nő a rendelési állományuk. A több lábon álló cég fő profilja, a takarító tevékenység forgalma 2016-ban elérte a 5.5 milliárd forintot, ami mintegy 20 százalékkal haladta meg az előző évi bevételt. Munkájuk eredményét jelentős részben visszaforgatták a vállalkozásba, ez sikereik egyik titka. Az adózás előtti eredmény 15 százalékát fizették csak ki osztalékként, a fennmaradó részből pedig továbbfejlesztették a céget. A vállalat méretére jellemző az is, hogy a dolgozói létszám is jelentősen emelkedett, s tavaly már 1500 saját alkalmazottnak adtak biztos munkát és megélhetést. Minden fejlesztésébe jelentős tőkét és szakértelmet fektettek be. A Superbrands díj a kiválóságot tanúsítja a magyar piacon. A Business Superbrands státusz megerősíti az adott márka pozícióját, növeli presztízsét és megkülönbözteti a márkát versenytársaitól – mondta Jánosik Lajos.

06/19 '17

A Magyar Vöröskeresztnek segített a Jánosik és Társai Kft.

A Nagy Takarítási Napon a Magyar Vöröskereszt Székházát takarították ki a Jánosik és Társai Kft. önkéntesei. A Magyar Tisztítás-technológiai Szövetség (MATISZ) idén immár harmadszor hirdette meg a társadalmi felelősségvállalási programját. Ehhez 16 cég és vállalkozó 50 önkéntese csatlakozott, köztük a takarítási üzletágban piacvezető Jánosik és Társai Kft., hogy segítsenek ott, ahol arra igazán szükség van - tájékoztatott Jánosik Lajos cégtulajdonos. Az Arany János utcai székházban a legkorszerűbb gépekkel, eszközökkel és tisztítószerekkel tisztították meg az ajtókat, ablakokat, a közösségi terek padlóját, a mosdókat, a szőnyegeket. A Vöröskereszt munkatársai nem csupán a nagy értéket képviselői takarítói munkát értékelték nagyra, hanem azt a sok, hasznos szaktanácsot is, amelyet a nap során kaptak. Megtudták ugyanis, hogy milyen gépeket, kezelőszereket érdemes beszerezni, amelyek környezetkímélő módon, hatékonyan tisztítják meg az erősen igénybe vett felületeket. Az akcióban résztvevők egyúttal felajánlották, hogy igény esetén, szívesen tartanak bemutatót, adnak tanácsot. A Nagy Takarítási Napon a cégek dolgozóinak is egy jó lehetőség kínálkozott, hogy a szakmájukról beszélgessenek más vállalkozások munkatársaival, kicseréljék tapasztalataikat az új takarítási technológiákról. A Vöröskereszt egy-egy oklevéllel köszönte meg az önkéntesek munkáját.

05/22 '17

Továbbra is NATO-beszállító a Jánosik és Társai Kft.

Minőség mindenek előtt A Jánosik és Társai Kft. tavalyi árbevétele meghaladta a 10 milliárd forintot. Az idén is több mint 10 milliárdnyi bevételt terveznek. A szigorú minőségi szabályozás, a 6 audit sikeres megvédése az egyik legjobb garancia a megrendelők felé – mondta Jánosik Lajos cégtulajdonos. Ezért idén is megújítja minőségbiztosítási rendszerét, az integrált irányítási rendszerrel rendelkező száz százalékban magyar tulajdonú vállalat. A több lábon álló és a takarítási szolgáltatásokban piacvezető vállalat évről-évre növekvő eredményeit épp a szigorú minőségi követelmények következetes ellenőrzésének és betartásának köszönheti.  A teljes körű belső átvilágítást követően, az erre szakosodott külső cégek auditorai május első felében végeztek az auditálásokkal. Megújították az ISO 9001:2015 és ISO 14001:2015 szabványok szerinti minőség és környezetirányítási rendszerüket, valamint az  MSZ 28001 (OHAS 18001) munkabiztonsági , az ISO 27001-es információ biztonsági és ISO 50001 energiairányítási rendszerünk auditja is megtörtént. Nemrég fejeződött be az AQAP 2120 katonai normatíva szerinti katonai minőségirányítási rendszer auditja is. Ez utóbbi az egyik legszigorúbb tanúsítvány. Ennek megléte feltétele a NATO beszállítói minősítésnek és a katonai pályázatokon való részvételnek.  

04/13 '17

10 év alatt csaknem tízszeresére nőtt a Biztonsági szolgálat

A Jánosik és Társai Kft. Biztonsági szolgálat ágazata az elmúlt 10 év alatt csaknem tízszeresére növekedett. A több lábon álló, a takarítási szolgáltatásokban piacvezető cég, egyik legdinamikusabban fejlődő részlegének bevétele idén eléri a 700 millió forintot. Ezzel a társaság összbevételének közel 6 százalékát jegyzi. Sikereik egyik titka, a szigorú minőségi követelmények betartása. Folyamatosan mérik, ellenőrzik a megrendelői elégedettséget, amely nem csökkent az elmúlt években 95 százalék alá. Fejlődésük másik tényezője, hogy eredményesen szerepelnek közbeszerzési pályázatokon. Így jutottak munkákhoz az elmúlt években az észak-magyarországi régióban: Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves, Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Jász-Nagykun-Szolnok, Pest, továbbá Baranya megye városaiban. 2016-ban megnyerték a BAZ megyei Kormányhivatal 39 objektumát, valamint az IT Services Hungary Kft. országos területeit, több éves szerződéssel. Az újonnan elnyert létesítményekben őrzés-védelmi, ügyfélszolgálati és recepciós feladatokat is ellátnak. Ezek a munkák újabb kihívások elé állították az ágazatot. Megrendelőiknek kockázati tényezőkre épített vagyonvédelmi javaslatokat dolgoznak ki. Nagy figyelmet fordítanak a belső ellenőrzésekre, szabályozva a szolgáltatást. Saját fejlesztésű elektronikus őrnaplók bevezetésével, működtetésével rengeteg időt és pénzt takarítanak meg. Az új technika alkalmazásával jelentősen csökkenteni tudták a reakcióidőket, a gyorsabb és közvetlen információáramlást, a megrendelők azonnali tájékoztatását. Ezáltal az irattározást is korszerűsítették, egyszerűbbé tették. Az ágazat dolgozóinak kiválasztása, folyamatos képzése, karrierjük építése is kiemelt feladata a szolgálat vezetőjének, Mészáros Andreának, aki egy magabiztos, felkészült hölgy – mondta Jánosik Lajos, a cég tulajdonosa.

03/28 '17

Miskolcon épít mintalakóparkot a Jánosik és Társai Kft.

Ütemterv szerint halad a Jánosik és Társai Kft. által épülő minta lakópark kivitelezése, ahová még idén beköltözhetnek a tulajdonosok. A száz százalékig magyar magántulajdonú cég saját beruházásként 1.5 millárd forintból hozza létre a 49 lakást magába foglaló mintaparkot. Az épületek csaknem fele már szerkezetkész, megkezdődött a belső terek kialakítása. Mivel a Jánosik Kft.-nek több évtizedes gyakorlata van az építőipari kivitelezésben,  üzemeltetésben, parkgondozásban, nem hagyják magukra a beköltőzőket, hanem komplex szolgáltatást nyújtva gondoskodnak az ott élők kényelméről, az üzemeltetésről. A cég nem erre az egy projektre jött létre, így megbízható a hosszabb távú garanciák, szavatossági kötelezettségek teljesítésével, amely megoldás mintául szolgálhat más beruházásoknak is. A Miskolc központjához közeli, mégis csendes, zöld területen létesülő lakóparkban a legkisebb lakás 60, a legnagyobb 110 négyzetméteres lesz. Amennyiben szükség van rá, a még el nem készült lakásokat a vevők igényei szerint újratervezik - akár a válaszfalak  áthelyezésével. A kész lakásokat gipszkarton  válaszfalakkal tudják tovább módosítani. A tervezéskor ügyeltek arra, hogy a kisebb alapterületű lakások is kényelmesen élhető teret kínáljanak a majd abban lakóknak. A tetőterekben 6 darab, minden kényelemmel, luxussal felszerelt penthause otthonokat alakítanak ki. A lakásokban személyre szabhatóak a prémium kategóriájú hideg és meleg burkolatok. A kivitelezés során, kiemelt szempont a környezettudatosság. A lakások energiaellátására takarékos, kis rezsiköltségű rendszert terveztek. A lakóparkba költözők biztonságáról zárt kert, mélygarázs és beléptetőrendszer gondoskodik. Az épületek teljesen akadálymentesítettek, liftekkel ellátottak. A gyerekes családoknak külön játszótér áll majd rendelkezésükre. A minta lakóparkba költözők igénybe vehetik a CSOK-ot, a  kormány otthonteremtési akcióját.

02/10 '17

Szállodát üzemeltet Miskolcon a Jánosik és Társai Kft.

Határozatlan időre szerződést hosszabbított Miskolc legnagyobb szállója, az UNI Hotel  a komplex üzemeltetésre a Jánosik és Társai Kft.-vel. A cég nemcsak az OTP Ingatlan Zrt. tulajdonában lévő hotel takarítását, hanem komplex üzemeltetését is végzi. Ez azt jelenti, hogy a Jánosik Kft. gondoskodik a 24 órás recepciós szolgálatról, az ingatlan karbantartásáról, a takarításról, az ágyneműk mosásáról, a külterület gondozásáról és az őrző-védő szolgálatról. Így itt egy helyen végzik azt, amihez értenek, amire a cég képes - mondta Jánosik Lajos, a cég tulajdonosa. A szállónak végzett szolgáltatásokat még bővítették is. Szállodai ügyviteli rendszert alakítottak ki, az átlátható, követhető működés érdekében. A biztonsági szolgálat munkájának javítására elektronikus őrszolgálati naplót vezettek be. A cégnek összesen 30 munkavállalója dolgozik itt. Az UNI-HOTEL nem csupán egyetemi kollégium. Folyamatos működtetése speciális felkészültséget követel. Szeptembertől, júliusig a Miskolci Egyetem több mint ötszáz diákjának ad otthont. Azonban ebben az időszakban is fogad külsős vendégeket. A vendégtanároknak, külföldi egyetemistáknak és a Miskolcra látogató turistáknak, összesen 60 személynek tud szállást és ellátást kínálni. A nyári hónapokban teljes kapacitásával nyitott a külső vendégek előtt. Komfortfokozatával, szolgáltatásaival a magas színvonalú igényeknek is eleget tud tenni. A szálló előadótermeinek felszereltsége, az eszközökben gazdagon ellátott sportkomplexum nagyobb csoportok programjainak is ideális helyszín. Július elejétől augusztus végéig, egyidejűleg akár 603 vendéget is fogadni tudnak. A Jánosik a hotel rendezvényeinek és programjainak előkészítésében is részt vesz, a szükséges technikai hátteret biztosítja. “Hiszen a több éve tartó sikeres és eredményes közös munka során bizonyították, hogy alkalmasak a teljes körű üzemeltetésre” - erősítette meg Káelné Kovács Rita, a Miskolci Diákotthon Kft. ügyvezetője, a hotel igazgatója.

12/08 '16

Tíz milliárdos a Jánosik és Társai Kft.

A tavalyihoz hasonlóan idén is eléri a 10 milliárd forintos nettó árbevételt a Jánosik és Társai Kft. Az évvégi gyorsmérleg szerint az eredményesség meghaladja a 200 milliót. Ez közel egyező az előző évivel. “Így összességében sikeres esztendőt zárhat a cég” – tájékoztatott Jánosik Lajos, a vállalat tulajdonosa. Nemzetközivé vált a több mint 25 éve működő vállalkozás, miután megnyerték első külföldi megbízásukat Szlovákiában. A vállalat 2016-ra  tovább növelte lefedettségét hazánkban, nemzeti parkokban, benzinkutaknál, fővárosi és több megyei épület felújításainál nyertek pályázatokat. A vállalkozás egyes ágazatai megőrizték országos piacvezető pozíciójukat, mások pedig változatlanul számon tartott piaci tényezők maradtak. A több lábon álló cég fő profilja, a takarító tevékenység forgalma idén megközelítette a 6 milliárd forintot, ami 18 százalékkal haladja meg a tavalyi bevételt. Az építőipar ágazat bevétele 2016-ban elérte a 2 milliárdot. Az építőipari kapacitások kihasználása érdekében saját beruházásokba kezdtek. Miskolcon például  49 lakásos  lakóparkot építenek. Az őrzés védelmi ágazat 650 milliós bevétele 30 százalékos fejlődést jelent. Az üzemeltetés - karbantartás ágazat 500 milliós forgalmával szintén jól teljesítette az éves tervét. A külterület gondozás ágazat 250 milliós bevétele 20 százalékos növekedést jelent. A Jánosik alkalmazottainak száma jelentősen emelkedett az előző évihez képest. Év végére már csaknem 1500 saját alkalmazottnak adnak biztos munkát és megélhetést. Sikereik egyik titka, hogy munkájuk eredményét nagy részben visszaforgatják a vállalkozásba. Idén is úgy tervezik, hogy az adózás előtti eredmény 20 százalékát fizetik csak ki osztalékként, a fennmaradó részből pedig tovább fejlesztik a céget. Minőségi munkájuk elismeréseként több  díjat is nyert  ez évben a cég. Megnyerték a világ egyik legnagyobb építészeti versenyének közönségdíját, az Architizer A+ Awards díjat, a galyatetői kilátó teljes felújításáért. Ugyancsak idei sikerként könyvelhették el a MagyarBrands díjat a kiváló  üzleti márka kategóriában. A 2017-es tervek szerint tovább fejlesztik a takarító ágazatot. Az építőipari ágazatban fellendülésre  számítanak, de folytatják a saját beruházásokat is. Így a Jánosik Kft. bevétele eléri a majd a 11 milliárd forintot. Szeretnének tovább terjeszkedni a határokon túl is, mondta el Jánosik Lajos.

11/10 '16

MagyarBrands-díjat nyert a Jánosik és Társai Kft.

MagyarBrands-díjat nyert a kiváló üzleti márka kategóriában a Jánosik és Társai Kft. Idén már hetedszer tették mérlegre a hazai márkákat a MagyarBrands bírálói. Ebben a megmérettetésben bizonyult díjazásra méltónak a Jánosik Kft. – tájékoztatott Jánosik Lajos cégtulajdonos. A MagyarBrands-díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Az értékelésnél egyik fontos szempont, hogy a márka magyar tulajdonban legyen. A Jánosik Kft. száz százalékban hazai cég. A reputáció vizsgálatakor is jó eredményt értek el, a cég hírneve kimagaslóan jó a megrendelőik és a szakemberek körében. Külön értékelték, hogy a márkát tulajdonló vállalat milyen gazdasági teljesítményt produkált. Eszerint 2013-ban 6.3 milliárd, 2014-ben 8.4 milliárd, míg 2015-ben 10 milliárd forintos forgalmat ért el. Munkájuk eredményét jelentős részben visszaforgatta a vállalkozásba, ez sikereik egyik titka. Idén például az adózás előtti eredmény 15 százalékát fizették csak ki osztalékként, a fennmaradó részből pedig továbbfejlesztették a céget. A vállalat méretére jellemző az is, hogy az alkalmazotti létszám is jelentősen emelkedett az elmúlt években, s 2015-re elérték 1000 saját dolgozót. Minden fejlesztésébe jelentős tőkét és szakértelmet fektettek be. A díj odaítélésekor az is számított, hogy a takarítási szolgáltatásokban piacvezető, ám több lábon álló cég már több mint 20 éve van jelen a hazai piacon. A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos, ismertséget, kedveltséget vizsgáló fogyasztói kutatás eredményei is befolyásolják. A Szakmai Bizottság döntése alapján a Jánosik és Társai Kft. kiváló üzleti márkának számít. “A díj nem csak elismerés, hanem aktív segítséget jelent a megrendelőknek, az ügyfeleknek és a partnerek munkájában is” – mondta Jánosik Lajos.

10/21 '16

Szlovákiában is takarít a Jánosik és Társai Kft.

Meghozta gyümölcsét az ár-érték arányban kiemelkedő szolgáltatást megkövetelő vállalati stratégia. Ennek köszönhetően a Jánosik és Társai Kft. idén október 1-jétől 24 Tesco áruházban takaríthat Szlovákia területén – tájékoztatott Jánosik Lajos, a cég tulajdonosa. A Jánosik több mint 10 éve van jelen a hazai szupermarketek, áruházláncok takarításában. Kelet-Magyarországon összesen 52.000 négyzetméteren, Nyugat-Magyarországon 54.000 négyzetméteren, a pesti régióban pedig közel 120.000 négyzetméteren dolgozik a cég 450 alkalmazottja. Akár három műszakban, éjjel is dolgoznak a szakképzett takarító brigádok a Tesco áruházakban a tiszta, kulturált vásárlási körülmények megteremtésén. A jól végzett, minőségi munkájuk híre átjutott az országhatáron túlra is, így a cég felkérést kapott a szlovákiai Tescótól is. Egyelőre 24, Pozsony környéki áruház takarítására szerződtek. Amennyiben a magyarországi színvonalat Szlovákiában is tudják biztosítani, úgy lehetőségük lesz akár nagyobb hipermarketek takarítására is. A megbízások az eladóterek, raktárak, irodák teljes körű és a külterületek bizonyos takarítási szolgáltatására szólnak. Akárcsak Magyarországon, más Európa Uniós tagállamokban is nagyon szigorú minőségi követelményeknek kell megfelelniük. Tevékenységüket lista alapján mindenre kiterjedően, hetente ellenőrzik. Az áruházakban dolgozó munkatársak a szokásos munkaügyi-, munka- és balesetvédelmi, valamint integrált minőségügyi rendszerre vonatkozó előírásainak oktatásán kívül speciális technológiai képzést is kapnak. Az új megbízatás, új kihívásokkal is jár. Ez már a munkaerő-toborzásánál is jelentkezik, hiszen például mások a munkabérek, munkaügyi,- adózási szabályok, valamint a nyelvi különbségek is külön odafigyelést igényelnek. Ennek  áthidalására a cég miskolci irodájában - szlovák nyelvet anyanyelvi szinten beszélő - munkatársat alkalmaz. A külhoni munkások is a Jánosikos emblémával ellátott munkaruhában jelennek majd meg - mondta Jánosik Lajos. A több lábon álló Jánosik és Társai Kft. ez évi tervezett nettó árbevétele 10 milliárd forint, ebből a takarítási ágazat részesedése 50 százlék.

09/25 '16

Mintalakóparkot épít a Jánosik és Társai Kft.

Mintalakóparkot épít a Jánosik és Társai Kft. A 100 százalékig magyar magántulajdonú cég saját beruházásként hozza létre az 49 lakást magába foglaló mintaparkot. Mivel a Jánosiknak több évtizedes gyakorlata van az építőipari kivitelezésben,  üzemeltetésben, parkgondozásban, nem hagyják magukra a beköltőzőket, hanem komplex szolgáltatást nyújtva gondoskodnak az ott élők kényelméről, az üzemeltetésről. A cég nem erre az egy projektre jött létre, ezért a hosszabb távú garanciákat, a szavatossági kötelezettségeket is képesek teljesíteni. A Jura Lakópark Miskolc központjához közeli, mégis csendes, zöld területen létesülő lakópark kivitelezése 1,5 milliárd forintba kerül majd. A legkisebb lakás 65, a legnagyobb 110 négyzetméter lesz. A tervezéskor ügyeltek arra, hogy a kisebb alapterületű lakások is kényelmesen  élhető teret kínáljanak a majd abban lakóknak.  A tetőterekben 6 darab, minden kényelemmel, luxussal felszerelt penthause otthonokat alakítanak ki. A kivitelezés során, kiemelt szempont a környezettudatosság. A lakások energia ellátására takarékos, kis rezsiköltségű rendszert terveztek. A lakóparkba költözők biztonságáról zárt kert, kamera rendszer és beléptetőrendszer is gondoskodik. Gondoltak a mozgáskorlátozottakra is, az épületek teljesen akadálymentesítettek, liftek szolgálják az emeletekre jutást. A gyerekes családoknak külön játszótér áll majd rendelkezésükre. A minta lakóparkba költözők igénybe vehetik a CSOK-ot, a  kormány otthonteremtési akcióját.  A tervek szerint jövő év végére készül el a komplexum - mondta Jánosik Lajos, a kivitelező cég tulajdonosa.

07/19 '16

Nemzeti Parkot gondoz a Jánosik és Társai Kft.

1000 hektárnyi Nemzeti Park területének gondozására nyert megbízást nyílt közbeszerzési pályázaton a Jánosik és Társai Kft. Bár több nemzeti parknál is dolgoznak már a cég emberei, például a Bükki Nemzeti Parknál, a mostani megbízás újfajta tevékenységet jelent a társaság életében – tájékoztatott Jánosik Lajos cégtulajdonos. A Jánosik a Körös-Maros Nemzeti Park Igazgatóság védett természeti területein a természetvédelmi területkezelési munkálatok során szálastakarmány előállítást folytat, kaszálási, rendképzési, szükség esetén rendterítési valamint bálázási munkafolyamatokat lát el. A Dévaványai-Ecsegi puszták és a Csanádi-puszták területi egységeken végzendő munkák során rendkívül szigorú munkavégzési előírásokat kell betartani. Nemcsak az előállított takarmány minősége fontos. A munkavégzés során kiemelt figyelmet kell fordítani a vadon élő állatfajok védelmére. Speciális gépekkel és speciális gépkiegészítő felszereléssel szerelt gépekkel végezhetőek a munkafolyamatok, amik biztosítják a vadon élő állatok számára a menekülésre való figyelmeztetést. Ilyen például a frontkasza használatának a mellőzése, a szársértő kiegészítő opcióval szerelt kasza használatának a mellőzése, illetve a hatékony vadriasztó eszköz használata. Többek között ezen területi egységeken él és költ hazánk legjelentősebb méretű túzok populációja. Ezért például itt tilos az éjszakai munkavégzés, valamint kizárólag madárbarát kaszálást lehet folytatni. A Jánosik keresve az új lehetőségeket, folyamatosan bővíti szolgáltatásainak körét. A most elnyert szezonális szerződés 10 százalékos bevételnövekedést jelent a cég külterületi ágazatánál. “A természet ismerete és tisztelete elsőrendű fontosságú munkájuk során” – mondta Jánosik Lajos.

06/13 '16

A Jánosik és Társai Kft. idén is megújította minőségbiztosítási rendszerét

Idén is megújítja minőségbiztosítási rendszerét, az integrált irányítási rendszerrel rendelkező magyar cég, a Jánosik és Társai Kft. Azért is tartják ezt fontosnak, mert a több lábon álló, a takarítási szolgáltatásokban piacvezető cég évről-évre növekvő eredményeit épp a szigorú minőségi követelmények következetes ellenőrzésének és betartásának köszönheti – tájékoztatott Jánosik Lajos, a vállalkozás tulajdonosa. Az önállóan korábban megszerzett tanúsítványokat egy rendszerbe integrálták, s az idén is ezek szerint történtek a tanúsítások. A teljes körű belső átvilágítást követően, az erre szakosodott külső cégek auditorai május második felében végeztek az auditálásokkal. Megújították az ISO 50001 szabvány szerinti energiairányítási rendszerüket, valamint az ISO 27001-es információ biztonsági rendszerünk felügyeleti auditja is megtörtént. A napokban fejeződött be a ISO 9001-es minőségirányítási, az ISO 14001 környezetirányítási, az MSZ 28001 (OHSAS 18001) munkabiztonság-irányítási és az AQAP 2120 katonai normatíva szerinti, katonai minőségirányítási rendszer auditja. Ez utóbbi az egyik legszigorúbb tanúsítvány, s nélkülözhetetlen a NATO beszállítói minősítéshez, a katonai pályázatokon való részvételhez. A társaság tavalyi árbevétele elérte a 10 milliárd forintot. Idén is több mint 10 milliárdnyi bevételt terveztek. “A szigorú minőségi szabályozás, a hat audit sikeres megvédése az egyik legjobb garancia a megrendelők felé” – mondta Jánosik Lajos.

05/23 '16

Közönségdíjat nyert a Jánosik által felújított galyatetői kilátó

Megnyerte a világ egyik legnagyobb építészeti versenyének közönségdíját a felújított galyatetői kilátó és turistacentrum. Az Architizer A+ Awards díj egy nagyon rangos nemzetközi elismerés, amit az architizer.com amerikai építészeti hírportál alapított három éve a Wall Street Journal Magazinnal és a Webbyvel közösen. A jelöltek közül több mint száz kategóriában szakmai zsűri válogatja ki a legjobbakat. “A galyatetői kilátóra a Renováció kategóriában lehetett voksolni, és a szavazóknak köszönhetően el is hozta a közönségdíjat” – tájékoztatott Jánosik Lajos, a kilátó felújítását végző cég, a Jánosik és Társai Kft. tulajdonosa. A 960 méter magasan álló kőkilátót közel két éve újította fel a Jánosik.  A Péter-hegyesen található kilátót 1934-ben építették. Napjainkra a környező fák csaknem teljesen benőtték, így csak északi irányban volt zavartalan a kilátás. Ezért is vált időszerűvé a kilátó teljes felújítása és 10 méteres megmagasítása, hogy ismét 360 fokban élvezni lehessen a csodálatos mátrai panorámát.   A terméskő burkolatú kilátótorony eredetileg 17 méter magas volt és erre húztak fel még egy 10 méteres vasbeton épületrészt. Ehhez meg kellett erősíteni az alapokat, úgy hogy az aláásásnál az épületnek talpon kellett maradnia. A régi épület tetejére monolit vasbeton födém került, ez tartja meg az újabb 10 méteres kilátórészt. A kilátó belsejében lévő elöregedett, rozsdamarta vaslépcső helyett két lépcsősort építettek, az épület külső részén. Az egyiken felfelé, a másikon lefelé haladhatnak a turisták, elkerülve a korábbi tumultusokat. A külső lépcsők mellé rozsdamentes acélvédőháló került, biztonsági okok miatt. A bejáratnál korszerű beléptető rendszert létesítettek. Teljesen megújult a kilátó elektromos hálózata is. A különleges helyszín több különleges eljárást igényelt a kivitelezésnél. Az építkezés környezetvédelmi területen zajlott, ezért fokozott figyelmet fordítottak a környezet megóvására. Az új kilátórész építéshez nem használhattak például toronydarut. Kézzel, kistáblás zsalukkal húzták fel az új toronyrészt. A munkálatok során, a környezetre tekintettel a legkörültekintőbben dolgoztak, óvva a meglévő fákat és a növényzetet. A 10 emeletes lakóház magasságának megfelelő kilátó átépítése különleges felkészüléssel járt. “Az összesen 62 millió forintba kerülő beruházás határidőre elkészült” - mondta Jánosik Lajos.

04/25 '16

Kormányhivataloknál a Jánosik és Társai Kft.

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal őrzés- védelmére és takarítására kiírt nyílt közbeszerzési pályázatot nyerte meg a Jánosik és Társai Kft. Az öt évre szóló szerződés 5 százalékos bevétel növekedést jelent a takarítási szolgáltatásokban piacvezető vállalkozásnak – tájékoztatott Jánosik Lajos, a cég tulajdonosa. A pályázók közül azért esett a választás a több lábon álló, országosan tevékenykedő cégre, mert jó referenciákkal és tapasztalatokkal rendelkeznek hasonló középületek őrzés- védelmében és takarításában is. Összesen a megye 16 településén 63 objektum őrzés- védelmét és takarítását vagy teljes körűen vagy csak az egyik szolgáltatást nyújtva látják el. A helyszínek között vannak Oktatási és Hatósági Osztályok, Földhivatali Osztályok, Járási Hivatalok, Kormányablakok és Népegészségügyi Főosztályok is. Utóbbiaknál a laborok speciális felkészültséget igénylő takarítása is a feladataik közé tartozik. Az őrzési, takarítási szolgáltatásokban több mint 130 ember dolgozik. A biztonsági szolgálat feladata a biztonsági kockázatok minimalizálása, a már meglévő, kiépített vagyonvédelmi rendszerek üzemeltetése, technikai fejlesztése. Hozzájuk tartozik az ügyfél-irányítási és portaszolgálati feladatok ellátása és a biztonságtechnikai tanácsadás. A takarítási tennivalók közé tartozik többek között azoknak a helyiségeknek a folyamatos rendben tartása, ahol az ügyfelek megfordulhatnak, a feltöltő anyagok állandó pótlása és az évi kétszeri nagytakarítás. “A magas minőségi elvárásoknak úgy tudnak eleget tenni, hogy folyamatosan képezik a dolgozóikat és szigorú minőségbiztosítási rendszert vezettek be” – mondta Jánosik Lajos.

01/20 '16

Lukoil kutaknál a Jánosik és Társai Kft.

A Jánosik és Társai Kft. felel 41 db hazai LUKOIL-töltőállomás karbantartásáért 2016 januárjától a Normbenz Magyarország Kft. döntése értelmében.  Az erről szóló szerződést még decemberben írták alá a cégek képviselői. A szerződés értelmében a Jánosik végzi ezentúl a megállapodásban szereplő épületek és a töltőállomások területén található utak karbantartását, javítását. A meghívásos pályázaton tavaly év végén győztesnek kihirdetett Jánosik már több mint 10 éve végez hasonló munkálatokat a legnagyobb magyar olajtársaság, a MOL Nyrt. számára. A 75 db hazai és 19 db szlovákiai LUKOIL-töltőállomást tulajdonló Normbenz Magyarországgal most hasonló megállapodást kötött a cég. „A Jánosik és Társai Kft. felel 41 db hazai LUKOIL-töltőállomás karbantartási és javítási munkálataiért, ez a Normbenz Magyarország Kft. tulajdonában álló hazai benzinkutak több mint 50 százalékát jelenti” - mondta Jánosik Lajos, a Jánosik és Társai Kft. tulajdonosa. Egy üzemanyag-töltőállomás karbantartása számos olyan feladattal jár, aminek ellátásához komoly tudással rendelkező szakemberekre van szükség. A karbantartási munkálatok nem zavarhatják a töltőállomás működését, az épületek és a környező utak minőségének pedig meg kell felelniük a Normbenz Magyarország Kft. által támasztott, magas minőségi követelményeknek. A Jánosik kétéves keretszerződést kötött a Normbenz Magyarországgal, amely időszak további egy évvel meghosszabbítható.

12/08 '15

Sikeres évet zár a Jánosik Kft.

Idén, több mint 20 éves fennállása óta először, eléri a 10 milliárd forintos nettó árbevételt a Jánosik és Társai Kft. “Az első gyorsmérleg szerint az eredményesség meghaladja a 400 milliót, s így elmondható, sikeres évet zárhat a cég” – tájékoztatott Jánosik Lajos, a cég tulajdonosa. A vállalat 2015-re olyan gazdasági társasággá vált, aminek egyes ágazatai országos piacvezetők lettek, mások pedig számon tartott piaci tényezőkké váltak. A több lábon álló cég fő profilja, a takarító tevékenység forgalma idén elérte a 4,5 milliárd forintot, ami 30 százalékkal haladja meg a tavalyi bevételt. 2015-ben ugyancsak dinamikusan fejlődő ágazat volt az építőipar, aminek bevétele, az európai unió által támogatott beruházásoknak köszönhetően ugyancsak elérte a 4,5 milliárdot, ami szintén 30 százalékos növekedést ad. A Biztonsági szolgálat ágazat 450 milliós bevétele 10 százalékos fejlődést jelent. Az Üzemeltetés ágazat 400 milliós forgalmával szintén túlteljesítette az idei tervét. A cég az ország szinte minden területén jelen van. Ez évben jellemző volt, hogy többnyire nem alvállalkozókkal, hanem saját munkavállalókkal oldották meg feladataikat. Az alkalmazotti létszám jelentősen emelkedett az előző évihez képest. Év végére már több mint 1000 saját alkalmazottnak adnak biztos munkát és megélhetést. Sikereik egyik titka, hogy munkájuk eredményét nagy részben visszaforgatják a vállalkozásba. Idén is úgy tervezik, hogy az adózás előtti eredmény 15 százalékát fizetik csak ki osztalékként, a fennmaradó részből pedig tovább fejlesztik a céget. Már készülnek a jövő év tervei. 2016-ban arra számítanak, hogy tovább fejlődik a takarító ágazat, erre mutat a megrendelői állomány alakulása. “A beruházások visszafogottabbá válásával kalkulálnak, így az építőipari ágazat bevétele mérsékeltebb lesz, de így is eléri a majd a 3-4 milliárd forintot” – mondotta Jánosik Lajos